מדיניות משלוחים, הובלות ושירות

גרופר קניות חברתיות בע"מ

המוצרים ו/או השירותים המוצעים על ידי בתי עסק באתר באליגם baligam.co.il ובאפליקציית באליגם (להלן: "אתר באליגם" או "האתר") הינם באחריות בית העסק אשר מספק את המוצרים ו/או השירותים המפורסמים באתר באליגם, כמפורט בכל עסקה ועסקה.

תנאי המשלוחים, הובלה ושירות שאינו בבית העסק הינם כמפורט בכל עסקה ועסקה באתר באליגם. האמור במסמך זה כולל תנאים כללים בדבר מדיניות ומתייחס לכלל שירותי המשלוחים ו/או ההובלות ו/או שירות שאינו בבית העסק (כגון: "הרכבה" וכיו"ב), אולם התנאים הספציפיים שיחולו בגין כל עסקה הינם כפי שמפורט בכל מודעה של העסקאות המפורסמות באתר באליגם.

בכל מקרה של סתירה בין מסמך מדיניות זה לבין מודעות העסקה באתר באליגם, יגבר האמור במודעת העסקה המפורסמת באתר באליגם.

 

משלוחים לנקודות איסוף

משלוחים בשירות BOXIT

איסוף חבילות מנקודות איסוף של BOXIT בפריסה ארצית יכול להתבצע באמצעות תאים אוטומטים (לוקרים) או מנקודות איסוף בפריסה ארצית, נקודות איסוף מפורטות באתר BOXIT: https://boxit.co.il/

  • משלוח בשירות Boxit לאיסוף מחנויות ברחבי הארץ תתכן תוספת תשלום כמפורט בגוף העסקה באתר באליגם ו/או באפליקציה. ניתן לבחור את נקודת האיסוף המועדפת עליך מתוך כ- 450 חנויות בפריסה ארצית – כמפורט: https://boxit.co.il/.
  • משלוח בשירות Boxit לאיסוף מלוקרים אלקטרונים בתוספת תשלום כמפורט בגוף העסקה באתר באליגם ו/או באפליקציה. ניתן לבחור מתוך רשימה של לוקרים אלקטרונים בפריסה ארצית הפתוחים 24/7 כולל שבתות וחגים – כמפורט https://boxit.co.il/.
  • בהגיע המשלוח לנקודת האיסוף, ישלח לך מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר באליגם) עם פרטי האיסוף והקוד האישי שיימסר במועד הרכישה.
  • זמן האספקה הינו בהתאם למפורט בכל עסקה באתר ו/או באפליקציה של באליגם.

 

 

משלוחים בשירות דואר ישראל

לפרטים על שירותי דואר ישראל ניתן לעיין באתר דואר ישראל:

http://www.israelpost.co.il/modiin.nsf/searchunits?openform

שירות משלוח בדואר רשום ו/או באמצעות משלוח עד הבית, הכל כאמור בתנאי השירות של דואר ישראל, אלא אם נכתב מפורשת אחרת בגוף העסקה באתר באליגם.

עבור משלוחים בשירות דואר ישראל תתכן תוספת תשלום.

 

משלוחים UPS

עבור משלוחים בשירות PickUP מבית UPS תתכן תוספת תשלום.

שירות PickUP מאפשר למחזיק השובר לקבל חבילות במאות נקודות בפריסה ארצית כמפורט באתר UPS https://www.pickuppoint.co.il/#pointsPickup. לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק תקבלו כתובת לאיסוף במסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר באליגם עם פרטי האיסוף והקוד האישי) אותו יש להציג במעמד האיסוף.

אם אין נקודת PickUP ברדיוס של 4 ק"מ מאזור מגוריכם, המשלוח יגיע אליכם עד הבית עם שליח UPS.

 

משלוחים Epost

עבור משלוחים בשירות Epost תתכן תוספת תשלום. שירות Epost מאפשר לכם לקבל חבילות בנקודות חלוקה ו/או בתאים אוטומטיים (לוקרים) בפריסה ארצית רחבה, כמפורט באתר Epost  https://www.e-post.co.il/?page_id=632. לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק, תקבלו מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר באליגם עם פרטי האיסוף והקוד האישי) עם קוד סודי ופרטי כתובת האיסוף.

 

 

צ'יטה שופס

עבור משלוחים בשירות צ'יטה שופס תתכן תוספת תשלום. שירות צ'יטה שופס מאפשר לכם לקבל חבילות בפריסה ארצית רחבה, כמפורט באתר צ'יטה שופס http://www.chitadelivery.co.il/cheetah-shops. לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק, תקבלו מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר באליגם עם פרטי האיסוף והקוד האישי) עם פרטי נקודת האיסוף.

 

 

שליח עד הבית

בית העסק יפרסם בכל עסקה המפורסמת באתר באליגם את התנאים למשלוח לבית הלקוח בגין המוצרים והשירותים המסופקים על ידו.

תתכן תוספת תשלום בגין שירות משלוח עד הבית, כמפורט בכל עסקה המפורסמת באתר באליגם.

שירותי משלוחים עד הבית יתנו על פי פריסה גיאוגרפיות שתפורט בכל עסקה באתר באליגם.

 

הובלה והרכבה

על מחזיק השובר להזין כתובת למשלוח ומספר טלפון נייד בעת הרכישה באתר באליגם.

זמני אספקה משתנים בהתאם למוצר הנרכש, לבית העסק ספק המוצר והינם בתנאים כמפורט בכל עסקה.

שירות הובלה והרכבה יתואם ישירות בין מחזיק השובר לבין בית העסק המספק את המוצר/ים הנרכש/ים.

תתכן תוספת תשלום בגין שירותי הובלה והרכבה, כמפורט בכל עסקה המפורסמת באתר באליגם.

שירותי הובלה והרכבה יתנו על פי פריסה גיאוגרפיות שתפורט בכל עסקה באתר באליגם.

תתכן תוספת תשלום בגין הובלה מעל קומה מסוימת ללא מעלית ו/או במקרה שלא ניתן להשתמש במעלית או לא ניתן להעלות את המוצר במעלית מסיבות אחרות. תוספת כאמור תגבה בגין כל קומה.

במקרה של צורך בהזמנת שירותי מנוף, תחול תוספת תשלום והחיוב יחול על מחזיק השובר ובאחריותו.

זמן אספקה לאזורים שאינם באזורי החלוקה הרגילים – תתכן תוספת זמן למועדי האספקה הרגילים.