go_back_alt
פירוט המוצר

מסעדת הצדף, ראשון לציון

הכי טרי והכי טעים אצלכם בצלחת: ארוחה זוגית עם יין או בירה במסעדת הדגים ופירות הים 'הצדף' החל מ-299 ₪, גם במוצ"ש

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 299
  • נקנו 34+
2 מסעדת הצדף, ראשון לציון
3 מסעדת הצדף, ראשון לציון
4 מסעדת הצדף, ראשון לציון
5 מסעדת הצדף, ראשון לציון
6 מסעדת הצדף, ראשון לציון
7 מסעדת הצדף, ראשון לציון
8 מסעדת הצדף, ראשון לציון
9 מסעדת הצדף, ראשון לציון
10 מסעדת הצדף, ראשון לציון
11 מסעדת הצדף, ראשון לציון
12 מסעדת הצדף, ראשון לציון
1 מסעדת הצדף, ראשון לציון

מסעדת הצדף, ראשון לציון

הכי טרי והכי טעים אצלכם בצלחת: ארוחה זוגית עם יין או בירה במסעדת הדגים ופירות הים 'הצדף' החל מ-299 ₪, גם במוצ"ש
מחיר
299
 
אזל המלאי
מחיר
335
 
אזל המלאי
מחיר 299
נקנו 34+
פג תוקף
ארוחה זוגית הכוללת יין או בירה, סלטים, טאפאסים, לחם ועיקריות. למשדרגים - גם קינוח. גם במוצ"ש.
תיאור העסקה
אומרים צדף או צדפה?
במקרה שלנו, אומרים טעים!

 
הארוחה כוללת:
  • ארוחה זוגית עם סלטים וטאפאסים במילוי חוזר למרכז השולחן, לחם הבית ומטבלים, מנה עיקרית לכל סועד ושתייה לכל סועד (כוס יין, בירה או שתייה קלה).
  • ארוחת פרמיום זוגית עם סלטים וטאפאסים במילוי חוזר למרכז השולחן, לחם הבית ומטבלים, מנה עיקרית לכל סועד, שתייה לכל סועד (כוס יין, בירה או שתייה קלה) וקינוח זוגי.
תפריט הארוחה הזוגית:
-12 סוגי סלטים וטאפאסים משתנים במילוי חוזר למרכז השולחן
-לחם הבית ומטבלים משתנים
-מנה עיקרית לבחירה:
  • דגים: דניס, לברק, סלמון, פורל, בורי, מושט או ברבוניה. 
  • דגים ורטבים: פילה בס בעשבי תיבול, פילה לברק לימון, פילה דניס גליל, מוסר פירות ים, פורל גבינות, דניס בחצילים, דניס ערמונים.
  • בשרים: אנטריקוט, פילה בקר, צלעות טלה, קבב אנטריקוט
  • פירות ים: סרטני חוף כחולים, חצי שרימפס חצי וקלמרי, פלטת פירות ים ליחיד, ריזוטו פירות ים, פפרדלה פירות ים, מולים מרינייר, ניוקי שרימפס, שרימפס חזה אווז, שרימפס חמאה ושום, שרימפס גליל, שרימפס בלימון כבוש, קלמרי מטוגן, ראשי קלמרי מטוגנים, מעורב פירות ים מטוגן, או שרימפס בקארי.

- כוס יין / בירה / שתייה קלה לבחירה לכל סועד: 
ריזלינג גמלא רמת הגולן (לבן)
מרלו גמלא רמת הגולן (אדום)
שליש בירה מהחבית: טובורג, קרלסברג,
בקבוק שתייה קלה ממשפחת קוקה קולה

תפריט ארוחת הפרמיום הזוגית:
-התפריט זהה לתפריט הארוחה הזוגית וכולל בנוסף:
- קינוח זוגי לבחירה: קראק פאי, תותים בקדאיף, עוגת שוקולד ביתית (ללא גלוטן), ברול'ה מילפיי, ניו יורק צ'יז קייק, מלבי הצדף, סורבה פירות, מתוק מן הטבע (טבעוני) או עוגת גבינה ללא סוכר.

קצת על מסעדת הצדף - מסעדת הצדף הוקמה ב-2002 על ידי השף דוד אביטל במיקום מרכזי במערב ראשון לציון בקרבת הים. המסעדה הינה מסעדת שף המתמחה בדגים ומאכלי ים, אך אינה זונחת את הקרניבורים ומציעה לצד מנות הים העשירות גם תפריט בשרים איכותי. מדי יום מגיעים למטבח המסעדה חומרי גלם טריים ובאיכות ללא פשרות והודות לצוות הטבחים המקצועי הופכים לסלטי הבית מגוונים, עיקריות אהובות ומנות ספיישל המתחלפות מעת לעת. אורחי המסעדה יוכלו ליהנות גם מתפריט יינות איכותי של יקבי רמת הגולן, תפריט קינוחים עשיר ותפריט ילדים עם מנות מותאמות לקטנטנים. במסעדה חלל אירוח קלאסי מרווח ונעים וחדר פרטי רחב מימדים המיועד לאירועים פרטיים ומיוחדים, אירועי חברות וכנסים מקצועיים. החדר מודולרי וניתן להתאימו לכל גודל אירוע – עד 100 איש.

ביקורות על המסעד מתוך TripAdvisor:
"יום שישי, החלטנו לפנק את עצמנו ביחד עם עוד זוג חברים במסעדת הצדף בראשון לציון. המארחת הלבבית, המלצרית החייכנית והמדוייקת, תפריט הסלטים העשיר, הלחם הטרי וה-ד-ג-י-ם הנימוחים בפה השאירו טעם ענק של עוד, של אכפתיות, של כיף ובעיקר של ארוחת שישי בבית. תודה על העונג, תודה על השירוץ האדיב, תודה על החיוכים הכנים, תודה על האוכל הטעים. אין לנו ספק שנשוב" 
"אני אוכל במסעדה זו מעת לעת וגם בפעם זו מאד נהננו. גם מרמת השרות וגם כמובן מהאוכל שכלל מספר נכבד של סלטים טריים וטובים וכמובן מנות הדג ופירות הים שהוזמנו לשולחן. חברים יקרים, ממולץ בחום" 
"חגגנו לאמא שלי יום הולדת 90 בחדר הפרטי. האירוח היה יוצא מהכלל, האחראית דאגה לנו לכל פרט ופרט, המלצרים היו קשובים מאוד לסועדים, הן למבוגרים והן לילדים. האוכל היה טעים מאוד, הכל היה טרי ובשפע. הארוע עבר בהצלחה מרובה. ממליצה מאוד" 
מסעדת הצדף
האותיות הקטנות

השובר בתוקף עד 21.11.21. למימוש בישיבה במסעדה בימים: א'-ה' 12:00-23:00, שבת 12:00-23:00 כולל חול המועד. לא כולל ערב חג וחגיםבתיאום מראש בטלפון: 03-9627111, או בוואטסאפ: 077-2060225. מענה טלפוני בין השעות 10:00-23:00. מימוש שובר אחד לזוג. לא כולל עסקיות. לא כולל איסוף עצמי (T.A). לא כולל כפל מבצעים. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. ​בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים.
 
1
מסעדת הצדף
שדרות משה דיין