go_back_alt
פירוט המוצר

טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית

יולי-אוגוסט בהרי הטטרה וסלובקיה: טיול מאורגן 8 ימים ע"ב חצי פנסיון, החל מ-$1,092 לאדם

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 1092 $
2 טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית
3 טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית
4 טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית
5 טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית
6 טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית
7 טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית
1 טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית

טיול מאורגן בסלובקיה הקלאסית

יולי-אוגוסט בהרי הטטרה וסלובקיה: טיול מאורגן 8 ימים ע"ב חצי פנסיון, החל מ-$1,092 לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 1,092 $
משוקלל לאדם
פג תוקף
טיסות • מלונות ע"ב חצי פנסיון • סיורים מודרכים • יולי-אוגוסט
עד 12 תשלומים ללא ריבית*
תיאור העסקה
טיול שאסור להחמיץ - פסגות הרים הנושקות לשמים, אגמים צלולים בלב ההרים וכמובן טבע פראי ומיוחד. הפארקים הלאומיים של אזורי הרי הטטרה הינם מקוות מרהיבים ביופיים שכלולים ברשימת האתרים המוגנים של אונסק"ו בשל בעלי החיים והצמחים הנדירים שבו ומושך אליו מיליוני תיירים בשנה.

מה הטיול כולל?
• טיסות בינלאומיות וטיסת פנים לפי המסלול
• מיסי נמל ודלק
• בתי מלון מדרגה ראשונה בחדרים זוגיים
• חצי פנסיון
•​ מדריך מקומי לאורך הטיול
• אוטובוס ממוזג ונוח
• תשר (טיפים) לנותני השירותים בחו"ל, למעט סבלות
• מלווה קבוצה מצוות נתור

פרטים על הטיסות שלכם:
טיסות ישראייר
תל אביב - פופראד, הרי הטטרה - תל אביב
כולל מזוודה עד 20 ק"ג ותיק יד עד 5 ק"ג
הלוך: המראה: 17:50 נחיתה: 20:25
חזור:  המראה: 00:05 נחיתה: 04:25
שעות הטיסות נתונות לשינוי 


מסלול הטיול:
יום1 . תל אביב - סלובקיה הרי הטטרה
נטוס לפופראד, עיר בירת הרי הטטרה הגבוהים שבסלובקיה. לאחר הנחיתה ניסע למלון באזור.
 
יום .2 מצודת ספיש, עיר מימיי הביניים לבוצ'ה
ניסע מזרחה לחבל ארץ ספיש, נבקר במצודה עתיקה ספיש אשר שמורה ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. נסייר במתחם המבצר ונצפה בנוף לעבר הרי הטטרה הגבוהים ועמקים ירוקים. נמשיך לעיר עתיקה מימיי הביניים לבוצ'ה שהייתה אחת 4 ערי מלוכה, העיר מוקפת חומה. נבקר בכנסייה מרשימה ובה בימת עץ גותית הגבוהה מסוגה בעולם. נסייר במרכז העתיק עם מסעדות ובתי קפה כולל המלצה על גלידה מקומית מיוחדת. משם ניסע לגן העדן הסלובקי ונבקר באגם יפה אגם דדינקי  נשב מעט על שפת האגם .בהמשך ניסע ללב השמורה למסלול הליכה קצר של 20 דקות במישור עם צוקים, נהר זורם ויערות, ללא ספק אחד המקומות היפים בשמורה. נשוב למלון בשעות הערב.
 
יום .3 הטטרה הנמוכים והיפה שבערי סלובקיה  באנקה בסטריצה
נחצה את שמורת הטבע של הטטרה הנמוכים בדרך יפה שלצידי הדרך פזורים כפרים אותנטיים בלב היערות נגיע לעיר בירת הטטרה הנמוכים באנסקה בסטריצה היפה שבערי סלובקיה עם טיילת ססגונית. נתחיל בביקור באתר יהודי חשוב אנדרטה וקבר אחים לקורבנות מלחמת העולם השנייה בו היו קבורים הצנחנים הגיבורים חביבה רייק ורפאל רייס ונספר את סיפור המרד וגבורתם. משם ניסע מספר דקות ונבקר בכנסיית עץ נדירה מהמאה ה 19 השמורה ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמי ומשם ניסע למרכז העיר נבקר במוזיאון המרד וההתקוממות נגד המשטר הפשיסטי במלחמת העולם השנייה ובגינת חביבה רייק. בהמשך נלך מספר מטרים אל המרכז הססגוני של העיר ונטייל בטיילת הראשית עם מסעדות רבות , חנויות ובתי קפה ועוד, יינתן זמן חופשי. לקראת ערב נשוב למלון.
 
יום .4 זקופנהפולין
ניסע צפונה ונחצה את הגבול לפולין בדרכינו לבירת החורף של פולין קרוב לגבול עם סלובקיה . היא שוכנת בעמק, הנמצא למרגלותיהם של ההרים הגבוהים ביותר בפולין, הרי הטאטרס. בזקופנה מתקיימים מדי שנה פעילויות חורף רבות, כמו סקי וספורט חורף אחר ובעבר אף התארחו בה כמה וכמה תחרויות עולמיות חשובות .בהגיענו אל העיר נבקר במדרחוב המפורסם ובשוק המקומי ועוד אתרים נוספים, יינתן זמן חופשי במרכז העיר רחוב .Koscieliskaרחוב זה הוא אחת הדרכים העתיקות בעיירה, המקום ממנו בעצם צמחה זקופנה ופרח סגנון הבנייה הייחודי שלה. את הסיור לאורך הרחוב כדאי להתחיל דווקא מהסוףכנסיית הבתולה מרי מפטימה. זוהי כנסייה חדשה שנבנתה בשנות התשעים ובורכה על ידי האפיפיור הקודם, יוחנן פאולוס השני. הכנסייה מוקדשת לו ומשמשת כאות תודה לכך שחייו ניצלו לאחר ניסיון ההתנקשות בו ב .1981-ניסיון ההתנקשות מוצג בויטראז` יפהפה בכניסה לכנסייה. הכנסייה מרשימה מאוד בעיצובה ומושכת מאות אלפי מתפללים כל שנה .בנוסף נשקף ממנה נוף יפהפה של הרי הטטרה. נשוב מלאי חוויות למלון שלנו בהרי הטטרה בסלובקיה.
 
יום 5. עמק ליפטוב
נתחיל את היום בהליכה קלה של כ-30 דקות בלב שמורת הטבע של הטטרה הנמוכים  אל האגם החבוי בלב היערות, אגם וורביצ'קה פלסו. נעלה אל האוטובוס וניסע למרכז העתיק של עיר בירת עמק ליפטוב,  לעיירה ציורית ליפטובסקי מיקולאש ששם נבקר בבית הכנסת הגדול והמפואר ששימש קהילה יהודית גדולה ומשגשגת לפני מלחמת העולם השנייה. בהמשך נסייר בעיר העתיקה של העיר ונשב לקפה או תה באחד מבתי הקפה בעיירה. ניסע אל נקודת תצפית יפה לעבר מפלי לוצ'נסקי ונתרשם מיופיו של הטבע. נשוב למלון שלנו לקראת ערב.
 
יום .6 פרשוב, קושיצה בירת מזרח סלובקיה
היום ניסע לקושיצה עיר בירת מזרח סלובקיה, בדרך נעצור בעיר עתיקה יפה פרשוב לסיור רגלי קצר בכדי להקל על הנסיעה הארוכה ונמשיך נסיעתנו לקושיצה. עם הגיענו נצא לטייל בעיר היפה, בין הבניינים ההיסטוריים של העיר ובתי קפה הססגוניים. נכיר את בנין התיאטרון, נחלוף על פני המזרקה המזמרת, נצפה לעבר הקתדראלה הגותית המזרחית ביותר באירופה על שם אליזבת הקדושה. לפני מלחמת העולם השנייה שגשגה בעיר קהילה יהודית משמעותית באזור סלובקיה של היום, שמונתה מעל 11 אלפים אנשים שאותה שירתו לפחות חמישה בתי כנסת. קהילה קטנה נותרה במקום. יינתן זמן חופשי בעיירה ולקראת ערב נשוב למלון שלנו.
 
יום .7 פופראד, מעיינות תרמיים
ניסע אל המוזיאון פתוח בטבע המציג אוסף בתי עץ עתיקים שניתן לבקר בהם ולזכות להצצה נדירה לעבר חיי היום יום של המקומיים במאות הקודמות. לאחר סיור במוזיאון ניסע לעיר בירת הרי הטטרה הגבוהים פופראד עם טיילת ססגונית, מסעדות ובתי קפה. נסייר במרכז ויינתן מעט זמן חופשי לארוחת צהריים, לשתות קפה ולקניות. ניסע לאתר עם מעיינות  תרמיים לפינוק הגוף והנפש. נחזור למלון.
 
יום 8. שמורת הטבע פיאנני, הרי הטאטרה הגבוהים, תל אביב
ניפרד לשלום מהמלון וניסע אל שמורת הטבע יפה על גבול פולין פיאנני ונצא לשיט רפסודות חוויתי על נהר הדונייץ המהווה גבול בין סלובקיה ופולין. נשוט במורד הנהר אל התחנה הסופית ונלך מספר דקות אל בקתת הרים יפה עם גן פסלים יפה. שם כמסורת המקומית נוזמן לארוחת צהריים בליווי מופע פולקלור מקומי (שירה ונגינה). בתום הארוחה ניסע אל הרי הטטרה הגבוהים וניסע דרך העיירות הציוריות. בעיירה בשם שטרבסקה פלסו נצא למסלול הליכה קל ומישורי (30 דקות) סביב האגם ולנקודת תצפית נדירה ביופייה לעבר אגם אלפיני ופסגות הרים מחודדים המשתקפים במימי האגם, כולל ביקור ביריד מזכרות מקומי. לקראת ערב ניסע אל שדה התעופה.


מספר עסקה - 1040271

 
האותיות הקטנות
 

תוקף העסקה בחודשים יולי-אוגוסט בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.

הערות:
 ילדים: 2-12
 יתכנו שינויים בסדר הביקורים
 בתקופת ירידים, כנסים, תערוכות ופסטיבלים תיתכן לינה מחוץ לערים הראשיות
 המחיר אינו כולל תשר למלווה הקבוצה. מקובל לתת תשר למדריך של כ- 4 אירו לכל נוסע (גם בגין ילדים) לכל יום טיול
 תינוק עד גיל שנתיים בתוספת תשלום מול הספק ומותנה באישורו
 המחיר מותנה ברכישת שוברים בהתאם להרכב הרצוי
 המחיר לא כולל מס עירוני מקומי (התשלום במלון)
 יש להצטייד בדרכון בתוקף ל-6 חודשים ומעלה
 שער המרה הינו על פי דין
 שעות הטיסות נתונות לשינוי
 התשלום מתבצע בשקלים והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה
 שובר הBaligam יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
קוד טיול -TAT
מספר עסקה - 1040271

מדיניות ביטולים 
 
הוראות מימוש:
על מנת להשלים את ההזמנה, יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות של ''נתור" מייד עם רכישת השוברים למעט שבתות וחגים טלפון ''נתור' לביצוע הזמנות: 03-6274002. 
מימוש השובר הינו באחריות מחזיק השובר, הזמנה של השירות/ים המופיעים בשובר יש לבצע ישירות אך ורק אצל בית העסק ספק השירות, והינה בכפוף לאישור סופי של ההזמנה על ידי בית העסק בעת מימוש השובר.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.
בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו.

לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו מול בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה ו/או החופשה.