הארומה הקסומה של ג'ייקובס מגיעה אליכם ב-4 צנצנות קפה.
מאפייני קפה JACOBS:
נפח כל צנצנת: 190 גרם (סה"כ 760 גרם).
קפה נמס מיובש בהקפאה.
ארץ ייצור: רוסיה.
תאריך אחרון לשיווק: 10.12.2021
הוראות אחסון: יש לשמור במקום קריר ויבש.
כשרות : כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
שם היצרן : ג'ייקוב דאו אגברטס רווסו.
שם היבואן: ליביס צודו פוד בע"מ, שמעון הבורסקאי 6 בת ים.
שם החברה המשווקת: גודפרייס בע"מ, גרניט 10 פתח תקווה.
מק"ט: J101.
מחיר ל-100 גרם: 13.14 ₪
קצת על קפה JACOBS - סיפורו של קפה ג'ייקובס מתחיל בשנת 1895 כאשר יוהאן ג'ייקובס פתח את המכולת הראשונה שלו בגיל 26. זו הייתה חנות מיוחדת לקפה, תה, קקאו, שוקולד וביסקוויטים במרכז ברמן, גרמניה. ב-1907, ג'ייקובס הקים מפעל קלייה משלו והחל לספק לאזור סביב ברמן קפה צלוי. ב-1929 חזר אחיינו של יוהאן, וולטר ג'ייקובס, לברמן כדי להצטרף לעסק של דודו. זהות המותג התחילה לכלול את הצבעים של צהוב ושחור ואת הסיסמה המפורסמת "ג'ייקובס Kaffee Wunderbar". ככל שהביקוש גדל החברה התרחבה, אך מעולם לא פגעה באיכות מוצריה. כיום ג'ייקובס הוא מותג קפה פרימיום מוביל בשווי מיליארדי דולרים. זהו מותג המכולת היבש הנמכר ביותר בגרמניה ובין מותגי הקפה הפופולריים ביותר באוסטריה, צ'כיה, יוון, לטביה, ליטא, פולין ושווייץ. את תערובת הדגל של המותג של הקפה, Krönung, משווקים גם בשם Monarch. קפה Krönung/Monarch נחשב כבעל הארומה הטובה ביותר של ג'ייקובס, שהיא המאפיין המשמעותי ביותר של קפה לצרכנים. קפה ג'ייקובס נמכר כיום ברחבי אירופה והמזרח התיכון, והוא מוביל שוק הזמין ביותר מ-20 מדינות.
מאפייני קפה JACOBS:
נפח כל צנצנת: 190 גרם (סה"כ 760 גרם).
קפה נמס מיובש בהקפאה.
ארץ ייצור: רוסיה.
תאריך אחרון לשיווק: 10.12.2021
הוראות אחסון: יש לשמור במקום קריר ויבש.
כשרות : כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
שם היצרן : ג'ייקוב דאו אגברטס רווסו.
שם היבואן: ליביס צודו פוד בע"מ, שמעון הבורסקאי 6 בת ים.
שם החברה המשווקת: גודפרייס בע"מ, גרניט 10 פתח תקווה.
מק"ט: J101.
מחיר ל-100 גרם: 13.14 ₪
קצת על קפה JACOBS - סיפורו של קפה ג'ייקובס מתחיל בשנת 1895 כאשר יוהאן ג'ייקובס פתח את המכולת הראשונה שלו בגיל 26. זו הייתה חנות מיוחדת לקפה, תה, קקאו, שוקולד וביסקוויטים במרכז ברמן, גרמניה. ב-1907, ג'ייקובס הקים מפעל קלייה משלו והחל לספק לאזור סביב ברמן קפה צלוי. ב-1929 חזר אחיינו של יוהאן, וולטר ג'ייקובס, לברמן כדי להצטרף לעסק של דודו. זהות המותג התחילה לכלול את הצבעים של צהוב ושחור ואת הסיסמה המפורסמת "ג'ייקובס Kaffee Wunderbar". ככל שהביקוש גדל החברה התרחבה, אך מעולם לא פגעה באיכות מוצריה. כיום ג'ייקובס הוא מותג קפה פרימיום מוביל בשווי מיליארדי דולרים. זהו מותג המכולת היבש הנמכר ביותר בגרמניה ובין מותגי הקפה הפופולריים ביותר באוסטריה, צ'כיה, יוון, לטביה, ליטא, פולין ושווייץ. את תערובת הדגל של המותג של הקפה, Krönung, משווקים גם בשם Monarch. קפה Krönung/Monarch נחשב כבעל הארומה הטובה ביותר של ג'ייקובס, שהיא המאפיין המשמעותי ביותר של קפה לצרכנים. קפה ג'ייקובס נמכר כיום ברחבי אירופה והמזרח התיכון, והוא מוביל שוק הזמין ביותר מ-20 מדינות.