go_back_alt
פירוט המוצר

מסעדת אבו חילווה, יפו

האטליז שיחסוך לכם את זמן הכנת הארוחה: ארוחת בשרים זוגית במסעדת אבו חילווה החל מ-119 ₪ במקום 169 ₪ גם בסופ"ש

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 249
  • מחיר מלא 309
  • נקנו 2+
2 מסעדת אבו חילווה, יפו
3 מסעדת אבו חילווה, יפו
4 מסעדת אבו חילווה, יפו
1 מסעדת אבו חילווה, יפו

מסעדת אבו חילווה, יפו

האטליז שיחסוך לכם את זמן הכנת הארוחה: ארוחת בשרים זוגית במסעדת אבו חילווה החל מ-119 ₪ במקום 169 ₪ גם בסופ"ש
מחיר
119
 
שווי
169
 
אזל המלאי
מחיר
249
 
שווי
309
 
אזל המלאי
מחיר 119
30% הנחה
נקנו 2+
פג תוקף
ארוחת בשרים זוגית במסעדת אבו חילווה בה תרגישו שאתם אוכלים ישר מהקצבייה, גם בסופ"ש.
תיאור העסקה
זה היה רק עניין של זמן עד שהאטליז המפורסם של יפו יפתח מסעדה המתתמחה בחלקי עגל וטלה עסיסיים במיוחד - אתם חייבים  לבוא ולנסות!
 
העסקה כוללת:
פתיחים למרכז שולחן: סלטי הבית (חומוס, טחינה, חציל בטחינה, כרוב כבוש, סלט פטריות, מטבוחה, סלט טורקי, סלט פלפל ירוק ועוד), פיתות/לאפות חמות מהטאבון, צלחת סלט ירקות ערבי, צלחת חומוס טחינה עם שמן זית וצלחת צ'יפס.
מנה עיקרית לבחירה לכל סועד: 2 שיפודים לבחירה (שיפודי פרגית, קבב טלה, כבד עוף, לבבות עוף), סטייק עוף, סטייק פרגית, שניצל עוף, שווארמה הודו, נקניקיות מרגז חריפות או שיפוד אחד של חלאוויאת (שקדי עגל).
מנה עיקרית לבחירה לכל סועד בארוחה זוגית עם בשר פרימיום:  סטייק אנטרקוט, סטייק פילה, צלעות כבש, שיפוד כבד אווז, 2 שיפודי פילה או  2 שיפודי אדום.
שתייה לכל סועד: כוס לימונדה, כוס תה או קפה ערבי.
קינוח זוגי: מלבי

קצת על מסעדת אבו חלווה גריל בשרים - המסעדה החלה את דרכה בשנת 2016 בניהול האחים חליל וסאלח אבו חילווה בעלי האטליז "אבו חילווה" הידוע באיכות הבשרים. הבשרים בגריל נבחרים בקפידה מהאטליז וטריים יום יום. כל הפיתות, הלאפות והבגטים נאפים במקום ומוגשים חמים מהתנור. מלבד שני סוגים של שווארמה שנדמה כי הם כה הכרחיים ביפו, בתפריט מוצאים גם שיפודים מכל המינים והסוגים, ביניהם פרגית והקבב המצטיין מהאטליז, שקדים, כבד אווז, חלקי פנים, נקניקיות חריפות וצלעות טלה. שווה לברר אם יש נתחים מיוחדים על הגריל וליהנות מחוויה בשרית עסיסית במחירים מתונים.
אבו חלווה
האותיות הקטנות
השובר בתוקף עד 60 ימים ממועד רכישתו. למימוש בימים: א'-ה' 11:00-21:00, ו' 11:00-14:00. לא תקף בערבי חג, חגים וחול המועד. מימוש שובר אחד לזוג. סועד ללא שובר יחוייב בהזמנה של 50 ₪ לתשלום מול המסעדה. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. ​בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים.
1